معاون رئیس جمهور رویکرد دولت پرهیز از خام فروشی مواد معدنی است

یاسوج – ایرنا – معاون اجرایی رییس جمهور گفت: نگاه دولت پرهیز از خام فروشی مواد معدنی است که در این خصوص برنامه‌های متعددی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت (صمت) تدوین شده است.


به گزارش ایرنا ، سید صولت مرتضوی  روز دوشنبه در جمع خبرنگاران یاسوج افزود: با افزایش سرمایه‌گذاری‌های جدید و صدور پروانه اکتشاف و گواهی کشف و پروانه می‌توانیم به ایجاد صنایع وابسته و فرآوری دست یابیم که این خود مانع از خام‌فروشی  خواهدشد.


وی در پاسخ به سئوالی در خصوص ارزیابی عملکرد مسئولان استان در جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: عملکرد مسئولان در پیگیری اعتبارات سفر رئیس جمهور مطلوب بوده و کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعت و معدن و  بازگشت واحدهایی که سال‌ها تعطیل بودند به چرخه تولید انجام گرفته و معدل خوبی از موفقیت ها بدست آمده است .


مرتضوی اظهار داشت:  در اجرایی شدن برخی مصوبات که انگشت شمار هستند موانعی وجود دارد که هم در مرکز استان و هم در تهران پیگیری می‌کنیم تا رفع شود و استان در مسیر  توسعه قرار گیرد.


وی در خصوص درآمد زا نبودن اغلب شهرداری‌ها گفت: در لایحه بودجه پیشنهاد شده به مجلس، یک درصد مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها افزایش و درآمد شهرداری‌ها از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده رشد یافته است.


مرتضوی با اشاره به اینکه برخی شهرداری‌ها درآمد خوبی ندارند گفت: بنای دولت کمک به شهرداری‌ها است ضمن اینکه شورای شهرها هم باید برنامه‌ریزی متناسب با منابع و مصارف داشته باشند.


معاون اجرایی رئیس جمهور صبح دوشنبه  برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا وارد شهر یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد شد.  
شرکت در  جلسه پیگیری مصوبات استان، بازدید از کارخانه قند، بازدید از مجتمع بازی های آبی،  بازدید از اصلاح شبکه آب، بازدید از محور یاسوج سی سخت، بازدید از جاده پاتاوه  و سد کوهبرد دهدشت، بازدید از تصفیه خانه شهرچرام، بازدید از پتروشیمی گچساران، بازدید از طرح آبرسانی به شهر لیکک، بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی و مدرسه  شهید مظلوم لیکک از برنامه های صبح تا شب مرتضوی در یازدهمین سفر و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات است.
رییس جمهور ‌و اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۱۰استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و بوشهرسفر کرده و اینک کهکیلویه و بویر احمد مقصد یازدهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.
به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.
رئیس جمهور نهم مهرماه ۱۴۰۰ در پنجمین سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد  که در مجموع۲۱۷ طرح به تصویب رسید.


رییس جمهور ‌و اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۹استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان سفر کرده و اینک بوشهر مقصد دهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.
به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360