بازدید دریادار سیاری از فاز اول خط تولید دستگاه اکسیژن ساز در

اردبیل-ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی از فاز اول خط تولید دستگاه اکسیژن ساز در شهرک صنعتی اردبیل بازدید و از سردیس شهید مرادی در این مجموعه اقتصادی رونمایی کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار سیاری در جریان بازدید از فاز اول خط تولید دستگاه اکسیژن ساز مهسیما، که با حضور ناخدا هوشنگ صمدی و برخی از مسئولان استانی برگزار شد؛ اظهار کرد: اردبیل در تمامی عرصه های فرهنگی، نظامی، ورزشی و .. بویژه در انقلاب و دفاع مقدس دارای چهره‌های بزرگ و فاخری بوده  و در عرصه دفاع و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ستارگان درخشانی چون ناخدا هوشنگ صمدی دارد.


وی با بیان اینکه همواره همت مردم اردبیل و دلبستگی اهالی این شهر حسینی به کشور و انقلاب ثابت شده و پابرجاست؛ افزود: همیشه در صحنه بودن و پای کار بودن این مردم  غیور و حماسه ساز این خطه افتخاری برای کشور است.


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: اینکه امروز شاهد تولید دستگاهی در عرصه سلامت هستیم؛ نشان از قطع وابستگی به کشورهای بیگانه و رفع نیازمندی‌های کشور توسط جوانان نخبه ای است که خوشبختانه تعداد این عزیزان در کشور بالاست و این نمونه بارز این جوانان در شهر اردبیل است.


امیر سیاری با بیان اینکه تلاش‌های ارزشمند این جوان اردبیلی قابل تقدیر است؛ افزود: عدم وابستگی به کشورهای بیگانه با تلاش‌های این نخبگان میسر می‌شود کما اینکه در ایام بعد جنگ دفاع مقدس نیز با شعار «ما میتوانیم» توانستیم بسیاری از نیازهای کشور را تامین کنیم.


بازدید دریادار سیاری از فاز اول خط تولید دستگاه اکسیژن‌ساز در شهرک صنعتی اردبیل


وی با بیان اینکه افتخار میکنیم که تمامی تجهیزات دفاعی را خودمان در داخل کشور تولید می‌کنیم و نیازی به دیگران نداریم، تصریح کرد: مگر در گذشته ما توان ساخت ناوشکن یا سایر امکانات دفاعی را داشتیم؟ و این برای دشمن غیرقابل تصور بود تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. خوشبختانه با دانش جوانان این مملکت امروز شاهد این پیشرفت و ترقی هستیم و امروز تولید در عرصه سلامت در اردبیل را از نزدیک دیدیم.


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه برای پایداری و تحکیم استقلال و  شرف این کشور نیازمند حضور جوانانی هستیم که با تفکرات و فعالیت های ارزشمند خود براین کشور خدمت می‌کنند؛ افزود:  امروز این خط تولید بنام «شهید مرادی» از همرزمان ما در دوران دفاع مقدس افتتاح شد که شعار این شهید والامقام «راه ما راه حسین(ع) است» بود که سر و جان خود را در راه این کشور اهدا کرد.


به گزارش ایرنا دستگاه اکسیژن ساز مهسیما  توسط تیم فناور و نخبه اردبیل  به مدیریت دامون نوری حصار از فناوران و نخبگان اردبیل با سرمایه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی اردبیل راه اندازی شد. این خط تولید مزین به نام شهید مرادی از همرزمان ناخداهوشنگ صمدی و امیر سیاری است.


بازدید دریادار سیاری از فاز اول خط تولید دستگاه اکسیژن‌ساز در شهرک صنعتی اردبیل



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360