ساپنتو از استقلال خداحافظی کرد

سرمربی پرتغالی استقلال با انتشار پستی از این باشگاه خداحافظی کرد.


به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در فصلی که گذشت در هر دو رقابت لیگ برتر و جام حذفی ناکام ماند و نتوانست هیچ جامی کسب کند. این مساله و همچنین رفتارهای هیجانی ریکاردو ساپینتو در طول فصل باعث شد هواداران استقلال انتقادهای زیادی از سرمربی پرتغالی تیمشان داشته باشند. با این وجود، بخشی از هواداران نیز علاقه دارند که ساپینتو در استقلال بماند.



در حالی که مدیران این باشگاه تهرانی به سرمربی خارجی خود چند روز زمان داده بودند تا درباره شرایط ماندن در ایران تصمیم بگیرد، ساپینتو امروز (چهارشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا این طور به نظر برسد که راه او و استقلال از هم جدا شده باشد.



متن خداحافظی ساپینتو به این شرح است: امروز با استقلال خداحافظی کردم، باشگاهی که به خانه دوم من تبدیل شده بود. سفر ما با پیروزی‌ها نشانه‌گذاری شده به ویژه اولین پیروزی سوپرجام در سال گذشته. فوتبال نفس‌گیر ما میراث ماندگاری بر جای گذاشت که از فداکاری و استقامت زاده شده بود میراثی که امیدوارم در سال‌های آینده همچنان بر آن بنا شود.


با این حال با چالش‌هایی روبرو شدم که دیگر نمی توان آن را نادیده گرفت؛ بی احترامی برخی مخالفان، سختی هشت ماه بدون غرامت و تصمیم‌های پرسش برانگیز داوران، مسئولان و کمیته انضباطی.


برخلاف آنچه به تصویر کشیده شده است من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت یا رد نکردم، پیوند با هیات مدیره کم شده در نتیجه تصمیم گرفتم راه دیگری را پی بگیرم.


طبق وعده تا آخر برای تیممان بدون خستگی مبارزه کردم، با کمال تاسف این وضعیت برای حل و فصل نیاز به مداخله قانونی دارد؛ گامی که هرگز نمی خواستم بردارم. لطفا بدانید این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا حامیان وفادار آن نیست. گامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تامین عدالت برداشته می‌شود.


سپاسگزاری من از تک تک شما، هواداران بازیکنان و حامیان با کمال تاسف با توجه به شرایط فعلی مدیریت باشگاه ادامه دادن را غیر ممکن
می‌دانم.


این خداحافظی نتیجه تعمق جدی و حوادث اخیر است. امیدوارم تحت شرایط مختلف دوباره برای باشگاه فوق العاده‌مان متحد شویم.


با آرزوی بهترین‌ها برای استقلال، باشد که به اوج خود ادامه دهد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرحواله ارزی به خارج از ایران