ساختار ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزودی تکمیل می شود

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان از تکمیل ساختار تشکیلاتی ستاد انتخابات این تشکل سیاسی در تهران طی هفته آینده خبر داد.


به گزارش ایسنا، «شهاب‌الدین صدر» روز پنجشنبه و در نشست ستاد انتخابات شورای وحدت با اشاره به شکل‌گیری هسته‌های اولیه انتخاباتی در مناطق مختلف کلانشهر تهران، گفت: سازماندهی و مدیریت سازمان رای در تهران را شروع کرده‌ایم و شبکه نخبگانی، اقشار و اصناف با تکاپوی احزاب و تشکل‌های سیاسی اقدامات اجرایی را بدون‌وقفه پیش می‌برند.


رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: ما برای انتخابات مجلس، برنامه، راهبرد و گفتمان داریم. موفقیت در این زمینه مستلزم داشتن روحیه انقلابی و ارزشی است. همه اعضا و فعالان شورای وحدت با تمام قوا به میدان آمده‌اند.


وی با اشاره به راهبردهای رهبری انقلاب برای انتخابات، اظهار کرد: اولویت شورای وحدت در تمامی برنامه‌ریزی‌ها افزایش مشارکت، انتخابات پرشور و رقابتی، با توجه به رهنمودهای ایشان به شورای نگهبان است. ما با تاکید بر بیانیه گام دوم، نخبه‌محوری و توجه به مسائل و مشکلات مردم، باید تلاش کنیم مجلس نخبه‌محور در سطح بالای کارشناسی برای حل مشکلات کشور تشکیل دهیم.


عضو هیأت عالی شورای وحدت ادامه داد: توجه به حضور بیشتر بانوان در مجلس نسبت به ادوار گذشته تاکید ماست. در تهران حداقل ۷ نفر از بانوان در فهرست خواهند بود و در سراسر کشور هم تاکید بر حضور زنان در میان نامزدها انجام شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی