توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در سال تحصیلی جدید

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به ضرورت ریل گذاری لازم در حوزه‌های مختلف گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه ای از اهداف و برنامه‌های کلیدی سازمان در سال تحصیلی جدید است.


به گزارش ایسنا، محمود زاده در چهل و سومین نشست شورای راهبردی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به حرکت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی گفت: اقتدار امروز نظام در جهان مدیون خون شهیدان و کسانی است که جان خود را نثار کردند تا این انقلاب زنده بماند و ما نیز وظیفه داریم در زمینه‌های مختلف آگاهی بخشی کنیم و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ میهن عزیزمان را به نسل جوان انتقال دهیم.


وی با اشاره به ضرورت ریل گذاری لازم در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی  و توسعه آموزش های فنی و حرفه‌ای از اهداف و برنامه های کلیدی سازمان در سال تحصیلی جدید است و باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شود.


محمودزاده اجرای دقیق طرح توانمند سازی معلمان مدارس غیر دولتی را از دیگر برنامه‌های سازمان دانست و گفت: توانمند سازی معلمان و همکاران مدارس غیر دولتی باید به گونه‌ای باشد که تاثیرات مثبت آن در کلاس درس و به روی دانش آموزان ملموس باشد و از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نمایشی وصرفا آماری جدا باید پرهیز کرد.


معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت بارش فکری در راستای بهتر اجرایی شدن برنامه‌ها، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و مشورت با متخصصین واندیشمندان می‌تواند در رسیدن به اهداف بسیار موثر باشد.


محمودزاده برگزاری اولین جشنواره ملی آفرینو را از دیگر برنامه‌های سازمان در سال جدید خواند و گفت: ۶ هزار و ۱۷۹ طرح از سوی موسسین مدارس غیردولتی  از ۳۷۰ منطقه کشور در سامانه به ثبت رسیده است که برای سال اول، این حجم از استقبال بسیار ارزشمند است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی