۳۶ پروژه خدماتی و عمرانی در کوچصفهان به بهره برداری رسید

ایسنا/گیلان همزمان با ششمین روز از هفته دولت پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.


به گزارش ایسنا، کیا عاشوری امروز در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر کوچصفهان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اظهار کرد: پروژه هایی که در ایام هفته دولت و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیانگر تنها گوشه ای از طرح های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه ها در طول سال ارائه خواهند داد.


وی افزود: به صورت تجمیعی و متمرکز ۳۶ پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت، افتتاح می‌شود و به بهره برداری می رسد.


سرپرست فرمانداری رشت در جریان افتتاح متمرکز ‌طرح حوزه انرژی بخش کوچصفهان، این طرح ها را در قالب توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی، نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح های تاب آوری معرفی و عنوان کرد: ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز در حوزه انرژی برق در روستای کنارسر بخش کوچصفهان به صورت متمرکز افتتاح و به بهره برداری رسید.


عاشوری در روستای کنارسر این بخش با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تاکید بر ضرورت تلاش شبانه روزی مدیران دولت سیزدهم جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم، افزود: پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای کنارسر واقع در زمینی به مساحت ۱۰۵۶ مترمربع و هزینه‌کرد ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با هدف گسترش فضای ورزشی در سطح روستاها و کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان بخش کوچصفهان در هفته دولت به بهره برداری رسید.


عاشوری در ادامه، به صورت متمرکز ۶ پروژه شهرداری این شهر که در حوزه عمران شهری با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده را افتتاح کرد.


همچنین سرپرست فرمانداری رشت با حضور در ویژه برنامه هفته دولت شهر لولمان، به صورت متمرکز ۱۶ پروژه شهرداری این شهر که در حوزه عمران و زیرساختی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده را افتتاح کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال