هموطنان مقیم اوکراین با انجام انگشت نگاری می توانند به اسلواکی

تهران – ایرنا – سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هموطنان مقیم اوکراین که قصد خروج از اوکراین و ورود به اسلواکی را دارند براساس اعلام مقام‌های اسلواکی ورود اتباع خارجی به خاک اسلواکی با انجام انگشت‌نگاری و درج مهر عبور بر روی گذرنامه صورت می‌گیرد.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، با توجه به احتمال خطر ناشی از جنگ بین روسیه و اوکراین سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش در اطلاعیه‌ای هموطنان ساکن آن کشور را برای ورود به دیگر کشورها راهنمایی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی در اتریش به اطلاع هموطنان مقیم اوکراین که قصد خروج از اوکراین و ورود به اسلواکی را دارند می‌رساند براساس اعلام مقامات اسلواکی ورود اتباع خارجی به خاک اسلواک با انجام انگشت نگاری و درج مهر عبور و بر روی گذرنامه صورت می‌گیرد.


این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است در صورتی که قصد ورود به کشور ثالث دیگری بعد از اسلواکی را داشته باشند لازم است بر اساس مقررات آن کشور عمل کنند.

سفارت ایران در اتریش یادآور شد: نماینده این سفارت در منطقه مرزی ویشنه نمسکه (vysne nemecke) جهت کمک به هموطنان عزیز و تسهیل ورود آنها مستقر است.


این سفارت خانه اعلام کرد: هموطنان در صورت نیاز و برای هماهنگی و اطلاع دادن محلی که حضور دارند، با شماره‌های ۴۲۱۹۱۸۲۴۵۶۰۵+ و ۴۳۶۷۶۳۳۴۴۰۱۸۸+ تماس حاصل کنند.