نخستین نمایشگاه و رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ گشایش



 رویکرد نوگرایی شکل جدیدتری از رفاه و آسایش را ارائه می‌دهد


تهران – ایرنا – استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نمایشگاه…


  • اتمام نخستین دور سفرهای استانی تا ۲ هفته آینده/ گزارش مطلوبی از یک‌سالگی دولت ارائه می‌کنیم

    تهران- ایرنا- نخستین نمایشگاه و رویداد “هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱” به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.


    به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا،نخستین نمایشگاه و رویداد “هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱” به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.


    نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.  


    در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی کنند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.  


    این رویداد تا چهارم مردادماه ادامه دارد.


    سید صولت مرتضوی در حاشیه از غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه بازدید و با غرفه‌داران گفت و گو کرد.  


    حدود ٨٠٠ غرفه دارد در زمینه‌های بهداشت و سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره، حکمرانی مردمی و سایر موارد است این نمایشگاه با همت بنیاد فرهنگی خاتم الااوصیا و دستیار ویژه مردمی‌سازی رییس جمهور برگزار شد.