ناوهای جوشن و پیکان به مسابقات جام دریا در جمهوری آذربایجان اعزام

انزلی – ایرنا – ناوهای موشک انداز جوشن و پیکان ظهر امروز شنبه برای شرکت در هفتمین دوره مسابقات جام دریا از منطقه چهارم نیروی دریایی در بندرانزلی به شهر باکو در جمهوری آذربایجان اعزام شدند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در آیین بدرقه این ناوگروه به مسابقات جام دریا هدف از شرکت در این مسابقات را توسعه دیپلماسی با تقویت قدرت دفاعی اعلام کرد و افزود: این رقابت ها از سال ۲۰۱۵ در روسیه آغاز شد و کشورما نیز با توجه به معاهدات و پیمان‌های منعقده با کشورهای دوست از سال ۲۰۱۶ به این رقابت ها وارد شد.


امیر دریادار دوم فرامرز نصری با بیان اینکه ورود به این عرصه برای کشور ما دارای منافع بسیاری است، اظهار داشت : افزایش ارتباطات ، ارتقای توان و آمادگی رزمی از جمله دستاورهای چنین برنامه هایی است. ایران اسلامی در راستای برگزاری رقابتهایی از این قبیل، سال آینده میزبان این رقابت ها را در جنوب کشور خواهد بود .


وی با اشاره به تاکیدات مقام رهبری بر درخشش نیروهای ایرانی در این مسابقات ، اظهار داشت : سال گذشته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام دریا به مقام قهرمانی رسید و حضورش در این مسابقات به تصویر کشیدن اقتدار کشورمان و برافراشتن پرچم مقدس و پرافتخار ایران در میادین بین المللی خواهد بود.


معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش اضافه کرد : ما به این پرچم سوگند یاد کرده و در طول تاریخ خونهای بسیاری در راه آن اهدا کرده ایم تا این پرچم پرافتخار برافراشته و در اهتزاز بماند . ایران کشوری با موقعیت و شرایط خاص در دنیاست که پرچم استقلال را بلند کرده است و کشورهای جهان با حساسیت ویژه و با چشمانی باز و هوشیارانه مراقبمان هستند لذا رعایت مسائل انضباطی و ظاهری ازاهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد .


دریادار نصری اعضای شرکت کننده در این مسابقات را به همدلی ، همکاری و تعامل دعوت کرد و افزود : همدلی رمز پیروزی ماست و کوچکترین ضعف در ارتباطات شکست را رقم خواهد زد.


این مسابقات هرساله با هدف افزایش مهارت دریانوردان به میزبانی یک کشور برگزار می‌شود و شامل ۶ مرحله تیراندازی سطحی، هوایی، تیراندازی به ماکت مین و مهار بویه در دریا و ۲ مرحله بقاء در دریا و کنترل صدمات است .


ناوهای موشک انداز جوشن و پیکان که به مدت ۲۱ روز در هفتمین دوره مسابقات جام دریا حضور خواهند یافت در میان بدرقه فرماندهان و مسئولان بلند پایه نیروی دریایی ارتش راهی شهر باکو در جمهوری آذربایجان شدند .


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360