مشکلات معیشتی زمینه ساز اعتراضات خیابانی است

قم-ایرنا- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود داشته باشد زمینه برای تکرار اعتراضات و حضور میدانی مردم در خیابان وجود دارد.


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری روز پنجشنبه در نشست فصلی مدیران کل مدیریت بحران سراسر کشور در قم، بابیان اینکه در حوادث اخیر تمام گروه‌ها و سازمان‌های معاند حضور داشتند، بیان کرد: طی این اتفاقات فقط ۷۰ نیروی کومله در شهرهای مختلف دستگیرشده است.


نماینده مردم در مجلس شورای تاکید کرد: تعداد دستگیری عناصر اصلی در اغتشاشات اخیر بسیار بیشتر از فتنه ۷ ماهه سال ۸۸ است، حوادث اخیر کاملاً سازمان‌دهی شده توسط مجموعه مخالفان نظام بود.


ذوالنوری بابیان اینکه این قبیل از حوادث ممکن است در آینده نیز تکرار شود، گفت: مجموع تجمعات تا ۲۵ مهرماه جاری کمتر از ۱۷۰ هزار نفر بود که در برابر جمعیت حدود ۹۰ میلیونی کشور مانند قطره‌ای در دریاست.


وی اظهار داشت: نارضایتی‌های اقتصادی و معیشتی و مرگ تدریجی مردم زیر بار مشکلات اقتصادی، فساد اداری، بروکراسی آزاردهنده اداری، القای فساد سیستمی به همراه رهبری فضای مجازی نقش مهم و زمینه‌ای در بروز حوادث اخیر داشت.


ذوالنوری تصریح کرد: دشمنان با استفاده از مرگ مهسا امینی به خاطر جنسیت زن، دختر و جوان بودن، زیبایی، غریب بودن در تهران، قومیت کرد و سنی مذهب بودن تلاش کردند تا زمینه‌های تاثیرگذاری فمینیسم، احساسات زنانگی، ترحم، نژادپرستی و تجزیه‌طلبی و جنگ مذهبی را همزمان شعله‌ور کنند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغتشاشگران طی این مدت ۲۵ مسجد و مرکز مذهبی را به آتش کشیدند؛ این برخوردها سبب شد تا مردم با آن‌ها همراه نشوند.


ذوالنوری، گفت: به‌رغم ورود دیرهنگام رسانه‌های داخلی در افشای کشته سازی رسانه‌ها و دشمنان در حوادث اخیر، ولی دروغ‌های آن‌ها خیلی زود مشخص شد و این عامل نیز سبب شد تا بخش دیگری از مردم از آن‌ها روی‌گردان شوند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده چند سال آینده کشور یا ترسالی و سیلاب خواهد بود و یا خشک‌سالی که هرکدام از آن‌ها می‌تواند به ابزاری برای ایجاد بحران توسط دشمنان تبدیل شود.


نشست فصلی دو روزه مدیران کل مدیریت بحران کشور که از چهارم آبان ماه جاری در قم آغازشده بود امروز پنجشنبه به کار خود پایان داد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360