مسائل و مشکلات بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان به ویژه در حوزه‌های معیشتی، درمان و سلامت، امور رفاهی و اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص افزایش حداقل حقوق بازنشستگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، مجید انصاری در گفت‌ وگویی در تشریح دستور کار امروز – شنبه – کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست مسائل و مشکلات بازنشستگان به ویژه در حوزه‌های معیشتی و درمان و سلامت و امور رفاهی آنها مورد بررسی قرار گرفت.  


نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست نحوه اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص افزایش حداقل حقوق بازنشستگان نیز مورد بررسی قرار گرفت چرا که در بودجه رقم مطلوبی به این حوزه اختصاص داده شده است.


انصاری تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی به دلیل عدم شفافیت در نحوه پرداخت دیون سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان چه لشکری و چه کشوری، کمیته‌ای ویژه تشکیل داده است چرا که ارقامی به این منظور ارائه شده با واقعیات در تضاد است بنابراین قرار است این کمیته عملکرد سازمان تامین اجتماعی در این حوزه را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و در نهایت گزارشی جهت ارائه تهیه کند.  


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مسوولان کانون عالی کارگران بازنشسته کشور حضور داشتند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40