رییس ستاد ملی اربعین ۲۵۰ هزار زایر خارجی از ایران به عراق رفتند

آبادان – ایرنا – رییس ستاد ملی اربعین از برطرف شدن مشکل خروج اتباع خارجی معطل در پایانه مرزی شلمچه خبر داد و گفت: ۲۵۰ هزار زایر خارجی، با همکاری دولت عراق، برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ، از طریق ایران به کربلای معلی مشرف شدند.


سید مجید میراحمدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی شلمچه بیان کرد: با همکاری دولت عراق مشکل عبور اتباع افغانستانی برطرف شده است و مشکلی در خصوص تردد آنها نیست.


وی افزود:با پیگیری و رایزنی انجام شده اتباع پاکستانی نیز می‌توانند از مرز زمینی به زیارت اربعین مشرف شوند و این مهم را به دولت و سفارت ایران در پاکستان نیز اعلام کردیم.


میراحمدی گفت: پیش از این اتباع پاکستانی فقط می‌توانستند برای زیارت اربعین از مرز هوایی به عراق سفر کنند که این مشکل برطرف شده است و امکان تردد زمینی آنها به شرط حرکت، ورود و خروج به صورت گروهی و مانیفست امکان پذیر است.


پایانه مرزی شلمچه تنها گذرگاه عبور اتباع خارجی برای شرکت در اربعین حسینی است.


این پایانه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق، و نیز پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان، ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.


بر اساس تقویم رسمی کشور ۲۶ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمشی اربعین حسینی است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


Published by admin_mti1360