تیم فوتبال پاس در اندیشه چهارمین برد متوالی در لیگ ۲ کشور


P>به گزارش ایرنا؛ هر ۲ تیم در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که در جدول رده‌بندی گروه ب با قرار گرفتن در رده‌های نهم و دهم جدول، همسایه هستند.


پاس با سه برد، یک تساوی و چهار شکست در رده نهم قرار گرفته و عقاب تهران نیز با ۲ برد، سه تساوی و سه شکست در جایگاه دهم ایستاده است.


۲ تیم بارها مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند و همواره بازی‌های جذابی را به نمایش گذاشتند که البته سهم برد پاس بیشتر بوده است.


پاس دنبال رکوردشکنی


سه برد پیاپی پاس در سه هفته اخیر لیگ ۲ باعث شده تا این تیم رکورد بازی‌های بدون باخت را ادامه بدهد و حالا نیز درصدد کسب چهارمین پیروزی متوالی است.


پاسی‌ها پس از پنج هفته ناکامی در شروع فصل، سه دیدار اخیر خود را با برد به پایان بردند تا بارقه‌های امید در دل هواداران برای بازگشت این تیم به روزهای اوج زنده شود.


تیمی که امسال با مشکلات عدیده گام به میدان گذاشت اما در سه دیدار اخیر متفاوت ظاهر شد و سه برد ارزشمند را به ارمغان آورد.


پاسی‌ها به دلیل عدم حضور مقابل شاهین بندرعامری سه بر صفر بازنده شدند تا سه تفاضل گل منفی برای این تیم ثبت شود و به همین دلیل پایین‌تر از شهیدقندی ۱۰ امتیازی در رده نهم ایستاد.


پیروزی برابر عقاب تهران در بازی امروز می‌تواند پاس را چند پله در جدول رده‌بندی صعود دهد و حتی این شانس را دارد که تا رتبه ششم بالا برود.


پیروزی برابر عقاب تهران در بازی فردا می‌تواند پاس را چند پله در جدول رده‌بندی صعود دهد و حتی این شانس را دارد که تا رتبه ششم بالا برود.


اما تساوی و شکست مقابل عقاب تهران نتیجه خوشایند برای پاس که از شرایط میزبانی نیز برخوردار است، نخواهد بود.


شکست منجر به بازگشت پاس به رده‌های پایین‌تر جدول می‌شود و تساوی نیز نتیجه‌ای همچون باخت را به دنبال خواهد داشت.


عقاب، همسایه خطرساز


عقاب تهران هر چند تا پایان هفته هشتم جزو تیم‌های کمترین برد لیگ ۲ به شمار می‌رود اما همواره تیمی قدرتمند نشان داده است.


نماینده تهران هفته گذشته توانست با نتیجه پرگل چهار بر صفر گل ریحان البرز را شکست بدهد تا با انگیزه مضاعف آماده بازی مقابل پاس همدان شود.


عقاب تا قبل از این بازی سه گل زده بود و نشان می‌دهد که به لحاظ تهاجمی وضعیت مناسب ندارد ضمن اینکه هشت گل خورده را به ثبت رسانده است.


آن‌ها به خوبی می‌دانند که پاس همچنان از خط دفاعی و دروازه بان منسجمی برخوردار نیست که نقطه ضعف بزرگ این تیم به شمار می‌رود.


پیروزی عقاب در این بازی می‌تواند حضورشان در میانه‌های جدول لیگ ۲ را تضمین کند اما شکست و تساوی، جایگاه آن‌ها را به خطر خواهد انداخت.


پیروزی عقاب در این بازی می‌تواند حضورشان در میانه‌های جدول لیگ ۲ را تضمین کند اما شکست و تساوی، جایگاه آن‌ها را به خطر خواهد انداخت.


نماینده تهران در صورت برد می‌تواند امیدوار به صعود چند پله‌ای همچون تیم پاس در جدول گروه ب باشد.


پاس با حامی مالی گمنام در لیگ ۲


این روزها سوال بسیاری از هواداران پاس به این نکته معطوف شده که چه شخصی پشت پرده در حال تزریق منابع مالی بسیار خوب به این تیم است به طوریکه همزمان با حمایت او، نه تنها مشکلات مالی به صفر رسیده بلکه شاگردان فراهانی پس از هفته‌ها ناکامی توانسته‌اند در سه بازی اخیر به سه برد و ۹ امتیاز ارزشمند در جدول گروه ب دست یابند.


اسپانسر مالی تیم پاس جوان کارآفرین و جزو نابغه‌های علمی و مدیریتی همدان است که بنا به تعصبی که از سال‌ها قبل به پاس داشته، تصمیم گرفته بدون هیچ گونه چشم داشتی این تیم را حمایت کند.


فردی که درست برعکس بسیاری از افرادی که در سال‌های قبل به پاس کمک قرض الحسنه‌ای داشتند و مدام شوق مطرح شدن در رسانه‌ها و آنتن‌های خبری را تقاضا می‌کردند، ترجیح داده تا پشت پرده این تیم را حمایت کند.


این جوان همدانی همچنان اصرار بر این دارد که حمایتش از پاس با نام او همراه نباشد و معتقد است این کار را برای دلخوشی هواداران به تیمی می‌کند که در این سال‌ها جز سقوط، ناکامی و تلخی، هیچ چیزی برای آنان نداشته است.


اسپانسر مالی پاس در مدت حضورش و حمایت از این تیم، بسیاری از دغدغه‌های مالی را مرتفع ساخته و معتقد است به عنوان یک همدانی متعصب قصد دارد تا جایی که امکانش باشد این تیم را کمک کند.


انتظار می‌رود مسوولان اجرایی اجازه ندهند برخی حواشی و شیطنت‌ها او را دلسرد کند فردی که در ازای این همه حمایت مالی چیزی مطالبه نکرده و به هواداران پاس عشق می‌ورزد.


برنامه هفته نهم


پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۰


خلیج فارس ماهشهر – ون پارس اصفهان – ساعت ۱۴- ورزشگاه شهدا ماهشهر
داوران ابراهیم شهابی – اکبر عمرانی – علیرضا شعرانی – حمیدرضا انصاری – ناظر داوری: جواد شرفی


اسپاد تهران – مس نوین کرمان – ساعت ۱۴- ورزشگاه هما تهران
داوران: ایمان احمدی – محمدرضا حسینی – محمود ذوالفقاری – حمید قیصری – ناظر داوری: محمد بوالحسنی


پاس همدان – عقاب تهران- ساعت ۱۴- ورزشگاه حاجی بابایی همدان
داوران: میثم عباسپور – سپهر کریمیان – محمد علی پروانه – پیام ساری اصلانی – ناظر داوری: بابک عباسقلی زاده


شاهین بندرعامری – اترک بجنورد – ساعت ۱۴- ورزشگاه مهدوی بوشهر
داوران: مهدی انصاری نژاد – پیام نصیری – امیر علی اورسجی – نبی الله حافظی – ناظر داوری: محمدرضا امینی


مهیار ایمان سبز- شهرداری نوشهر- ساعت ۱۴- ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
داوران: محمد اکبریان – ابراهیم نیکنام – مصدق شریفیان – فرج الله اسماعیلی – ناظر داوری: حمیدرضا پایدار


گل ریحان البرز – فولادنوین اهواز – ساعت ۱۴- ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
داوران: حسین اسماعیلی – محمد حیدری – داوود عروجلو – سعید کرمی – ناظر داوری: جمشید دانش مهر


نود ارومیه – شهیدقندی یزد – ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی ارومیه
داوران: امیر معصومی – افشین شهبازی – سعید دلیر – سیاوش خالقی – ناظر داوری: کریم اصغرزاده