ارتش آمریکا با کمبود نیرو روبرو است

تهران- ایرنا- بررسی‌های پنتاگون نشان می‌دهد تنها ۹ درصد جوانان آمریکایی واجد شرایط، تمایل به حضور در ارتش دارند و این نهاد تا پایان سال مالی ۲۰۲۲ فقط به ۴۰ درصد اهداف استخدامی خود دست پیدا می‌کند.


به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از تارنمای شبکه خبری “ان‌بی‌سی‌نیوز”، نیروهای مسلح آمریکا برای رسیدن به اهداف استخدامی سال مالی ۲۰۲۲ در همه شاخه‌ها با مشکل روبرو هستند.


براساس یک نظرسنجی داخلی وزارت دفاع آمریکا، تنها ۹ درصد جوانان آمریکایی واجد شرایط خدمت در ارتش، تمایل به حضور در این کار دارند. «جیمز مک کانویل» رئیس ستاد ارتش ماه گذشته در کنگره اعلام کرد که تنها ۲۳ درصد آمریکایی‌های رده سنی ۱۷ تا ۲۴ سال واجد شرایط خدمت فاقد معافیت هستند.


یکی از مقامات ارشد ارتش آمریکا که با مسائل مربوط به استخدام آشنا است، گفت، جوانان آمریکایی معتقد هستند که خدمت سربازی به جسم و روح آنها آسیب می زند.


براساس این گزارش، نزدیک به ۵۷ درصد جوانان آمریکایی که در نظرسنجی وزارت دفاع شرکت کردند، اعلام کرده‎اند که پس از خدمت سربازی دچار مشکلات روانی می‌شوند و نیمی هم  فکر می‌کنند که به مشکلات جسمی مبتلا می‌گردند.  


با توجه به نتایج این نظرسنجی و عدم تمایل جوانان آمریکایی برای حضور در خدمت سربازی، ارتش آمریکا تنها به ۴۰ درصد از اهداف استخدامی خود برای سال مالی ۲۰۲۲ که در ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) به پایان می رسد، دست می یابد.


به گفته یک مقام ارشد دفاعی، نیروی هوایی آمریکا با کمبود بیش از چهار هزار سرباز روبرو است و  همزمان نیروی دریایی و تفنگداران دریایی نیز امیدوار هستند تا به اهداف استخدامی خود دست پیدا کنند.


در این گزارش آمده است که شاخه هایی از ارتش، از جمله نیروی دریایی و هوایی امتیازهای بی‌سابقه ای تا سقف ۵۰ هزار دلار برای تخصص های خاص ارائه می دهند و ارتش در حال بررسی دادن مجوز به سربازان برای استفاده از رسانه های اجتماعی مانند تیک تاک برای جذب نیرو است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40